Vitamin C 1000mg Rosehip



Vitamin C 1000mg Rosehip

Vitamin C 1000mg Rosehip

Vitamin C 1000mg Rosehip


RM50.00

Vitamin C 1000mg Rosehip memang terbaekkk..

Kita ni kadang2 sibuk menguruskan anak2, sampai takde masa nak berdandan. Mungkin ada suami yg tegur tengok kita dah lama tak mekap, macam org tua padahal umur baru 25, macam2 lagi sindiran yg kita dapat. Ada yg akan berusaha menjadi cantik untuk suaminya tapi ada juga yg terlalu penat nak layan kerenah suami, kerenah anak2 lagi.

So, apa resolutionnya??? Nak cantik ke nak biarkan aje???

Senang je cara untuk pikat suami semula. Kita hanya perlu jaga kecantikan dari dalam (makan vitamin dan sebagainya) biar cantik semulajadi lagi senang. Tak perlu nak mekap2 dah. Boleh uruskan anak dengan hati yg gembira. Tapi timbul persoalan yg lain pulak.. Nak makan apa nak jadi cantik?? Banyak sangat produk2 kat luar tu yg terlajak laris.. Takut nak cuba entah sesuai entah tidak. Takut beli mahal2 tapi tak dpt hasil yg kita nak.

Jangan tunggu lama2 lagi. Meh beli vitamin C 1000mg Rosehip ni. Gerenti puas hati!! :)

EARLY BIRD PROMOTION PRICE: 30BIJI RM50 sahaja!!!!!


Website : http://eyeteamama.blogspot.com/2014/01/vitamin-c-1000mg-rosehip.html

Location : Kuala Lumpur








Email to Faana Roslan Faana Roslan : 019-3218408
Tell a Friend
Report fraud

This ad was added by Faana Roslan on Saturday 18 January, 2014 at 12:24:06 PM.
Last update on Saturday 18 January, 2014 at 12:30:00 PM.


BazariaOnline.com does not accept responsibility for the advertised item.





View as:  Mobile |
Desktop

Your IP Address is: 54.147.40.153
Copyright © 2017 BazariaOnline.com. Powered by MHI