sabun pewiit



sabun pewiit


RM28.00

Risau JERAWAT Makin TERUK?


Tambah Lagi, Muka BERMINYAK.


Mahu Penyelesaian SEGERA?


“391+ Wanita Telah Bebas Daripada Masalah Jerawat Kurang 3 Minggu.”


http://masbeautythai.blogspot.com


Sabun Pewiit dirumus khas 100% herba semula jadi iaitu formulasi bunga cengkih, kayu manis, kolagen dan vitamin C. Selamat digunakan dan bebas dari bahan kimia berbahaya. Paling penting, ianya lulus KKM.


“Manfaat Sabun Pewiit Untuk Anda.”


Sabun Pewiit, insya Allah, berkesan membantu anda:
SUPAYA wajah anda bebas dari masalah JERAWAT yang TERUK.
SUPAYA wajah lebih licin. Dan Muka dah tak berminyak.
SUPAYA menghilangkan parut jerawat yang dah bertahun-tahun ada di muka.
SUPAYA Muka lebih Putih dan berseri





Jom Nyahkan MASALAH JERAWAT dengan SABUN PEWITT


Dalam masa sebulan jer, jerawat2 pasir yg slama ni bertapak kat muka, hilang....sebelum ni dh abis duit bratus beli produk,tapi still x hilang...tp bila guna sabun ni jer,dh hilang jerawat2....kulit pun makin cerah…


http://masbeautythai.blogspot.com


KELEBIHAN SABUN PEWITT


✔ menghilangkan jerawat batu
✔ menghilangkan parut jerawat
✔ menghilangkan kesan jerawat
✔ memutihkan
✔ mengecilkan pori-pori kulit
✔ menyihatkan kulit(vitamin-c)
✔ menyegar kulit muka .
✔ mengawal minyak berlebihan
✔ mengekalkan kelembapan kulit
✔ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
✔ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
✔ membuang toksin pada wajah
✔ mengahalang blackhead dan whitehead





KANDUNGAN SABUN PEWITT


✔ extract bunga cengkih selepas hujan
✔ extract kulit kayu manis turun-temurun tok
✔ extract collagen
✔ vitamin C
® semua extract halal
® home made ....


✔ bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
✔ kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
✔ collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulihkan kulit dari kesan parut jerawat .
✔ vitamin C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..





Cadangan Penggunaan


✔ Sangat Mudah
✔ Hanya cuci muka pagi, tengahari dan malam (sblm tido)


~Testimoni Pewiit Soap~




http://masbeautythai.blogspot.com
Anis Hilang Jerawat Pasir Kurang 30 Hari


Saya Anis, dulu Saya mempunyai Jerawat pasir yang teruk. Saya sendiri tak suka dengan keadaan muka saya. Hari-Hari saya pandang wajah saya di cermin. Sambil berkata dalam hati, “Kenapa la jerawat kat muka ni tak hilang”.


Kadang-kala saya sendiri rasa cemburu dengan kawan-kawan serta orang-orang terdekat yang saya kenal. Mereka ada rupa wajah yang bebas dari jerawat. Tak berminyak. Kalau tengok muka tu licin je. Pernah tak anda rasa macam tu? Itulah saya suatu ketika dahulu.


Kini Kehidupan saya telah berubah 360 Darjah, Selepas Menggunakan Sabun Pewiit. Dulu setiap kali saya lihat cermin, saya benci dengan wajah saya, sekarang hari-hari saya mahu lihat cermin!


Kini saya rasa sifat kewanitaan saya sempurna kerana mempunyai wajah yang lebih licin bebas dari masalah jerawat! Semua rakan-rakan saya perasan perubahan pada wajah saya dan memuji-muji saya! Alhamdulillah.


Saya tahu anda pun mahu juga rasa perasaan yang saya rasa ni kan?


Teruskan baca cerita kedua. :)


http://masbeautythai.blogspot.com


Fizah, Jerawat Hilang. Kulit Makin licin


“Memang bagus. Alhamdulillah. Kesan jerawat dah hilang. Kulit licin dan lembap”



http://masbeautythai.blogspot.com
Kulit Semakin Licin + Putih


“Kulit Saya semakin Licin dan semakin putih dengan penggunaan Sabun Pe-wiit. Syukur Alhamdulillah”


http://masbeautythai.blogspot.com
Jeragat dan parut dah semakin Hilang



Jerawat Semakin Mengecut dan Kering




“Syukur, Alhamdulillah. Jerawat saya dah semakin kecut dan kering. Tak sia-sia saya cuba produk ini.”


http://masbeautythai.blogspot.com
80% Jerawat dan Parut di muka semakin Hilang



1pc rm30

berminat sms atau whatsap

atau layari http://marissa09beauty.blogspot.com utk detail lanjut produk


Website : http://marissa09beauty.blogspot.com

Location : Perlis








Email to marissa09beauty marissa09beauty : 0174944797
Tell a Friend
Report fraud

This ad was added by marissa09beauty on Friday 18 September, 2015 at 10:20:09 AM.


BazariaOnline.com does not accept responsibility for the advertised item.





View as:  Mobile |
Desktop

Your IP Address is: 54.146.50.80
Copyright © 2017 BazariaOnline.com. Powered by MHI