maixara c sential murah!!ory



maixara c sential murah!!ory


RM70.00

10 sebab mengapa Maixara C-Sential menjadi PILIHAN RAMAI
- 2x LEBIH kuantiti dari biasa iatu 60 tablet
- 2x LEBIH kandungan mg dari biasa iaitu 10,000mg
- boleh dimakan oleh lelaki mahupun perempuan
- kesan seawal 2-5 hari sahaja
- tablet boleh dikunyah seperti gula - gula
- Rasa tablet yang sangat sedap
- 1 kotak tahan untuk 2 bulan untuk jimat atau 1 bulan untuk kesan cepat
- boleh dimakan sewaktu datang haid atau ibu sedang menyusu badan
- tiada kesan sampingan kerana 100% adalah daripada ekstrak buah- buahan
- buatan tempatan, Halal dan dijamin selamat!







KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL:
- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
- Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.








4 KHASIAT STRAWBERRY UTK KECANTIKAN KULIT
---------------------------------------------------------
Wajib Baca! Sbb ianya antara kandungan dlm Maixara C-Sential.
Mesti ramai x tahu kan khasiat strawberry ni. Jom bacakan khasiatnya di bawah:

1. Vitamin C
Kandungan vitamin C yang terdapat dalam buah strawberi lebih banyak berbanding 1 buah jeruk orange, kerana strawberi memberikan 94 miligram vitamin C atau 1.5 keperluan vitamin C harian. Umum mengetahui Vit C adlh sumber nutrien utama utk kecantikkan dan kesihatan kulit.

2. Mengubati Jerawat
Kandungan asam salisiat di dalam strawberry mempunyai manfaat untuk mengubati jerawat secara alami.

3. Menghaluskan kulitBuah strawberry mampu mengangkat sel-sel kulit mati. Gunakan stroberi ini sebagai lulur mandi. Untuk mendapatkan manfaat lebih, campurkan strawberi yang telah dihaluskan ini dengan susu dan minyak zaitun. Selain menjadi lebih halus, kulit pun akan tampak lebih cerah.

4. Mengandungi Antioksida Yang Baik Untuk Kulit & Elak KanserMengandungi antioksida yang memerangi unsur radikal bebas atau penyebab kanser. Buah ini juga mengandungi vitamin K, mangan, Folic Acid, Potasium, Riboflavin, Vitamin B5, Vitamin B6, magnesium dan Omega 3. Makan semangkuk strawberry yang dihancur (5 sudu) boleh memberikan kandungan kolagen yang boleh mencantikkan kulit anda juga.





Menariknya, ia boleh ditelan atau dikunyah dengan perasa strawberi.Serlahkan keserian dan kecantikan anda dengan cara yang mudah dan menjimatkan


P/s Maixara C-Sential mmg terbaik apatah lagi dgn campuran khasiat strawberry ini. Semua lengkap!


VITAMIN C + KOLAGEN + GLUTA + EKSTRAK STRAWBERRY 10000mg






SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI:
1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)







Rasai kesanya seawal 7 hari..


FAKTA PRODUK:
1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan talapia- mereka yang alah kolagen marin/seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!


Ramai yg tanya ada ke kesan pengambilan maixara nie.. Lain org, lain penerimaan di dalam bdnnya. Seminggu pengambilan kolagen.. apa jenis pun pure marine kolagen ke.. beautskin ke, felinna ke asal ada kolagen lah.. mesti ada rasa tak sedap badan, sakit kepala or tumbuh jerawat 1-2 ketul.. lain org lain effectnya yer..


Apa yg sy diberitahu, jika lepas consume kolagen tumbuh jerawat, maka dlm bdn dia byk toksin... So itu tindakbalas toksin, ada yg sakit kepala atau sakit di tempat bermasalah..


Jika ada tanda2 itu jgn rungsing.. atau stop.. tandanya kolagen sedang bertindak dlm bdn utk singkirkan toksin dsb... dipanggil healing crisis.. boleh google kalau nak tahu lebih lanjut... Jika terjadi.. teruskan je makan kerana lama2 ianya akan hilang.. Kalau u consume beautskin yang beratus2 rm tu pun u boleh jamin ke takde seketul jerawat yg akan tumbuh kat muka u?


Maixara diperbuat drp kolagen sisik ikan talapia.. maka sesiapa yg alah ikan talapia adalah tidak digalakkan consume maixara yer... Sepatutnya maixara takde masalah utk yg alah seafood.. sbb diperbuat drp kolagen sisik ikan talapia.. kalau rumpai laut org yg alah seafood tak boleh makan yea...


PENGAMBILAN DISARANKAN:

♥ Ambil sebiji sehari selepas makan sebelum tidur.
♥ Pastikan minum air dengan banyak kerana Glutathione yang ada di dalam Vit C MAIXARA ini berupaya menyingkirkan toksin di dalam badan dan air adalah penting untuk membantu toksin keluar daripada badan.
♥ Sesuai untuk lelaki dan perempuan.
♥ Tidak sesuai untuk kanak-kanak walaupun ianya sedap.


Testimoni Pengasas Maixara C


pengakuan pengguna MCS ini...
Sebelum ni saya tak pernah kisah pun dengan keadaan muka saya...tapi bila dah tengok macam-macam prodak kecantik yang di jual..teringin nak cuba...jadi ada sseorang yg mencadangkan guna MCS ni...saya paling suka jeragat di muka hampir hilang...dlm masa 2 minggu....


Selamat Tinggal Jerawat...

Selama 7 hari sahaja jerawat menjadi kecut dan pudar..

Maixara C-Sential semakin HOT!

testimoni hebat diterima dan rata2 menyatakan puas hati!
Jangan lupa banyakkan minum air 3-4 liter sehari ya.
Kurang kafein dan rokok!







MCS boleh dimakan oleh kaum hawa dan juga adam..

ini adalah testimoni kaum adam dimana sebelum ini kulit beliau kering, bekas jerawat yang agak banyak.. Alhamdulillah selepas menggunakan MCS kulit lebih segar, cerah dan tidak kering...

Beliau sangat gembiran dgn perubahan yang berlaku selepas bersama MCS.

Hanya seminggu bersama MCS, kulit beliau menjadi lebih sekata dan segar berbanding sebelum ini. Alhamdulillah semakin ramain yakin dan percaya dgn MCS..


Kulit beliau menjadi lebih cerah, bersih dan cerah dalam masa 7 hari penggunaan MCS.

Jom dapatkan MCS untuk kulit lebih segar, cantik dan berseri.

testimoni baru...



Kulit kusam dan kering menjadi lebih cantik dan berseri...

Nampak lebih muda dan cerah slps 2 minggu menggunakan MCS secara konsisten.
Lagi testimoni hebat MCS...

kesan parut yang hilang....




"Asslm.. Hi sume.. Sy nk share kbaikan mcs.. Dh hmpir smggu sy guna mcs. Ksn pggunaan mcs ni mng sgt hebat n cpt.. Hasil gabungan vit c, kolagen & glutathione dlm stiap tablet mnjdkn kulit sy smakin lembap, licin & anjal.. Kuar umh dh xpyh nk mekap sgt.. Skdr pakai bedak tabur je pun muka ttp nmpk segar. Yg plg best, rsnya yg sedap mmg wt rasa xsbr nk mkn stiap ari! Dan... Yg psti, MCS adalah produk kluaran Muslim yg x prlu diragui.

(Bersama-sama emel ni sy srtakn gmbr tbaru sy.. Amik pg td otw nk g kje.. Hihi...)"

Testimoni Warga Brunei Selepas 5 hari consume MCS


Kulit wajah lebih cerah dan kesan jerawat makin pudar.. Wajah nampak segarkan! Jom consume Maixara C-Sential (MCS) dijamin 100% ada kesan..


Testimoni terbaru Pengguna C-Sential..


Hanya dalam 7 hari..


Testimoni dari jauh ini..
Customer dari Brunei. Wajah sblm ini walau dgn makeup masih tak dpt menutupi kesan jerawat. Alhamdulillah slps 8 hari consume MCS walau tanpa makeup, kesan jerawat ternyata makin hilang..


WOW.. memang teruja kan!!!

Percayalah MCS pasti ada hasilnya!





Selepas pengunaan yang konsisten

MASALAH KULIT BERMINYAK & WARNA KULIT X SEKATA...

SELEPAS 1 MINGGU DH ADA YG TEGUR PERUBAHN KULIT WAJAH...


Alhamdulillah testimoni seorang customer yang sangat BEST...

Penggunaan MCS selama 7 hari sahaja.. menjadikan kulit beliau lebih sekata, lembut dan cerah.. JERAWAT pun makin kurang!

Anda dah mencuba MCS? Jom dapatkan dengan stokis pengedar berhampiran.. 100% dijamin ada kesannya!



Testimoni antara yang terhebat... DALAM MASA 2 HARI AJE bersama MCS.. WowOW! Tgk perubahannya
Alhamdulillah, terima emel dr seorang pengguna yang baru sahaja menggunakan MCS ini selama 7 hari..

beliau sangat berpuas hati dgn perubahan kulit dan yakin MCS berkesan dalam mencerahkan dan menjadikan wajah lebih bersih dan gebu.

Testimoni Terbaru.
Sebelum kulit agak kasar dan ada kesan jerawat.


Selepas 7 hari penggunaan Maixara C-Sential (MCS) kulit jadi lebih muda, lembut dan berseri.
Testimoni diterima lagi..perubahan seawal 5 hari
semakin hari semakin banyak testimoni MCS diterima...


Kulit beliau menjadi lebih segar, eyebag semakin kurang dan kulit semakin cerah...
Rata - rata menyatakan ada kesan selepas penggunaan konsisten Maixara C-Sential (MCS) Maixara by Mama Secret

Kali ini testimoni dari customer yang consume selama 5 hari sahaja.

Nampak tak perubahannya? Alhamdulilah semakin ramai confident untuk consume MCS setelah melihat testimon - testimoni hebat daripada customer MCS.



rm70 per botol

berminat boleh pm saya 0177535468
atau lihat blog saya http://suriabeauty4u.blogspot.com


Website : http://suriabeauty4u.blogspot.com

Location : Johor





Email to mazzbeauty mazzbeauty : 0177535468
Tell a Friend
Report fraud

This ad was added by mazzbeauty on Sunday 07 July, 2013 at 02:35:00 PM.


BazariaOnline.com does not accept responsibility for the advertised item.





View as:  Mobile |
Desktop

Your IP Address is: 54.159.238.28
Copyright © 2017 BazariaOnline.com. Powered by MHI