LEMONEX PRODUK KURUS NO 1 DI MALAYSIA



LEMONEX PRODUK KURUS NO 1 DI MALAYSIA

LEMONEX PRODUK KURUS NO 1 DI MALAYSIA

LEMONEX PRODUK KURUS NO 1 DI MALAYSIA


RM139.00

PASTI ANDA ADA SALAH SATU DARI MASALAH KAT BAWAH NI KAN:
01) Dah cuba macam-macam produk kurus tapi tak berkesan?
02) Dah cuba bersenam tapi tak boleh konsisten
03) Tak larat nak diet?
04) Tak tahan tengok makanan?
05) Nak kurus tapi taknak diet?
06) Nak makan tapi taknak gemuk?
07) Nak bentuk tubuh macam model
08) Malu nak pergi gym
09) Lahir dari keturunan badan 'besar'
10) Dah pasrah dengan takdir yang anda sememangnya ditakdirkan jadi 'gemuk'?

TAPI TAKPE, JANGAN PUTUS ASA...
INSYAALLAH, LEMONEX BOLEH BANTU ANDA! APA LEMONEX NI???

Lemonex adalah minuman DETOX yang sangat berkesan untuk turunkan berat badan anda secara sihat!

Macam Mana Tu?
Lemonex bantu melancarkan sistem pencernaan badan anda
Lemonex bantu detokfikasikan racun (toxic) dari tubuh anda
Lemonex bantu stabilkan tekanan darah tinggi
Lemonex bantu singkirkan lemak dengan cara tingkatkan metabolisme badan anda

4 BAHAN TERPENTING DALAM LEMONEX

GRAPEFRUITS:
(Limau Gedang) Grapefruits atau buah limau gedang ini angat dalam menyingkirkan berat badan yang tidak diperlukan oleh badan. Komponen dalam grapefruits ini membantu untuk mengaktifkan enzim AMPK yang menggalakkan pembakaran lemak dengan meningkatkan kadar metabolisme badan.

LEMON:
Lemon membantu membakar kalori dalam badan melalui peningkatan metabolisme badan. Ia meningkatkan kadar percernaan karbohidrat dalam badan dan seimbangkan kadar gula dalam darah. Dengan itu,ia mencegah insulin dihasilkan dan mengurangkan penyimpanan lemak dalam badan.

CITRIC ACID:
Citric acid/Vitamin C adalah antioksida yang meningkatkan kadar metabolisma dan membakar lemak tahap maksimum. Menurut hasil kajian,semakin tinggi Vitamin C dalam badan,semakin besar peluang untuk membakar lemak ketika bersenam.

NANO SUGAR:
Nano sugar adalah partikel halus sucralose.Ia pengganti terbaik untuk gula biasa. Nano sugar mengadungi nilai kalori dan karbohidrat yang rendah. Jadi ia mengurangkan jumlah gula yang bakal ditukarkan kepada lemak dalam badan.

9 KELEBIHAN UTAMA LEMONEX!
=_ Tidak perlu berlapar
=_ Tidak wajib bersenam
=_ Metabolisma cepat naik
=_ Detox
=_ Cepat mencairkan lemak
=_ 3x lebih pantas melangsingkan badan
=_ Tenaga bertambah
=_ 3x lebih pantas kecilkan perut
=_ Kurus dalam masa 14 hari

Cara Minum Lemonex

1. Minum 1 sanchet lemonex yang dicampur bersama segelas air 15 minit sebelum sarapan

2. Minum 2-3 Liter air sehari

3. Jangan minum manis @ bergula selepas jam 7 malam

CALL/SMS/WHATSAPP 0183730769


Website : http://kedaiadamdanhawa.blogspot.my/p/lemonex.html

Location : Selangor








Email to Jamaludin Jamaludin : 01121437696
Tell a Friend
Report fraud

This ad was added by Jamaludin on Monday 11 September, 2017 at 11:57:02 PM.


BazariaOnline.com does not accept responsibility for the advertised item.





View as:  Mobile |
Desktop

Your IP Address is: 54.174.51.80
Copyright © 2019 BazariaOnline.com. Powered by MHI