jamu ratu dara



jamu ratu dara

jamu ratu dara


RM15.00

Nak Ketat? Rapat? Padat ? Mantap?
Jamu Ratu Dara ada jawapanya! Teruskan membaca..

Memperkenalkan jamu warisan nenek moyang Jamu Ratu Dara. Terbukti sejak dari tahun 1970an lagi. Diadun dengan herba khusus untuk wanita yang diamalkan sejak turun temurun. Warisan dari nenek moyang yang merupakan pengamal ubatan herba.


Adakah anda…

• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat cam dulu?
• Kurang keyakinan dalam tak dpt bg memberikan servis terbaik untuk suami
mcm dulu2?
• Asyik rasa tak selesa sebab keputihan melampau?
• Sering lesu dan lemah urat badan?
• Kulit kusam jek tak de seri langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannye..


Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.

Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…

Antara khasiat Jamu Ratu Dara :

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
berseri)


Ramuan :

Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Habatus-Sauda & Rempah Ratus Terpilih.

Cara Makan :

• 2 biji pagi selepas sarapan
• 2 biji malam selepas makan malam
• Di ikuti dgn selawat ke atas Nabi.
• Minum dgn air suam atau air masak. Jangan minum dgn air berkarbonat!

= Anak dara pun boleh makan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..=

**Anak dara makan 2 biji sehari pun sudah memadai..

**Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung, menyusu bayi, wanita yg dalam period dan pesakit darah tinggi.

*** Banyakkan minum air masak okey..


Harga :

RM 15 (S/M)
RM 18 (S/S)
BND 10.00 (Brunei)

(40 kapsul)

Tunggu apa lagi? Jom try!!

Penghantaran :

Semenanjung Malaysia = RM 6
Sabah / Sarawak = RM 9


Penghantaran menggunakan POSLAJU.


Pembayaran :

Boleh di buat melalui :

MAYBANK

NUREZIAANAYU IBRAHIM - 101245163444

Setelah bayaran dibuat, sila e-mel ke bayu_1778@yahoo.com.my
dan SMS ke 012 7442196 dan berikan butir –butir berikut kpd saya..

Nama :
Jumlah Pembayaran :
Masa Bayaran :
Kuantiti Pesanan :
Alamat Penghantaran :
No. Hp :

PENTING : JIKA MEMBUAT BAYARAN SECARA ONLINE, SILA MASUKKAN EMAIL SAYA - bayu_1778@yahoo.com.my DI TEMPAT PENERIMA BAYARAN..

Dan jika pembayaran dan email telah di buat, pemberitahuan melalui SMS juga amat di galakkan untuk saya lebih alert dgn order anda.. :)



Location : Johor





Email to ayu ibrahim ayu ibrahim : 012 7442196
Chat with advertiser if his online.
Your PC need Yahoo Messenger installed.
Tell a Friend
Report fraud

This ad was added by ayu ibrahim on Monday 08 November, 2010 at 06:27:36 PM.


BazariaOnline.com does not accept responsibility for the advertised item.





View as:  Mobile |
Desktop

Your IP Address is: 35.171.146.16
Copyright © 2019 BazariaOnline.com. Powered by MHI