bvr bubble licious gold scrub termurah



bvr bubble licious gold scrub termurah


RM43.00

http://masbeautythai.blogspot.com/





BVR-GOLD SCRUB


kulit yang sebelum ni tak sekata dan tak berapa nak cerah sekarang dah gebuuu..

tangan tu penting bagi perempuan tau..tangan yang
cantik semestinya menjadi idaman setiap wanita..


yelaa, sape tak nak muka dan tangan sekata kan.tak de la asyik menyorok je tangan tu..

banyak faktor penyebab tangan lebih gelap dari muka, salah satu sebabnya ialah
muka lebih mendapat penjagaan dari kulit tangan..muka sentiasa kene belai
dgn pelbagai krim, sebaliknya, tangan ni, sebulan sekali pun
belum tentu dpt rasa sentalan scrub buang daki kan..



http://masbeautythai.blogspot.com/


MUKA dah cantik dan cerah tapi SAYANGNYA tangan gelapp...!!


Untuk menjaga kecantikan jgn hanya tumpukan pada muka sahaja, badan pun mesti putih
gebu selaluuu. Hapuskan daki yang ada dan dapatkan kulit yang cerah dan lembut. Tiap2 hari kulit anda terdedah dengan kotoran
lebih baik sental dengan produk BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB.
Jangan biarkan kotoran bertempek pada badan anda.









DIGUNAKAN KHAS UNTUK :-


✔ Ketiak
✔ Tangan dan lengan
✔ Celah peha
✔ Tempat2 yg berdaki degil.


KANDUNGAN BVR BUBBLE LICIOUS
GOLD SCRUB


✔ Vitamin C
✔ Vitamin E
✔ Collagen
✔ Milk
✔ Pure Smooth Salt
✔ Micro Pure Gold


BERAT : 200 GRAM





KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS
GOLD SCRUB


✔ Mencerahkan dan memutihkan kulit
✔ Melicinkan kulit
✔ Menegangkan kulit
✔ Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA
✔ Melembabkan kulit
✔ Menghilangkan parut
✔ Menanggalkan daki lama dan degil
✔ Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap
✔ Menghaluskan kulit





























fuhh.mmg 100% organic dan soft pada kulit..

perbezaan dapat dirasai selepas beberapa sentalan je tau..
haa, selain tu,GOLD SCRUB ni bukan boleh sental tangan je tau, ia boleh disental
kat mana2 je bahagian badan anda yg anda nak nmpk cerah tau mcm ketiak,
celah peha, kaki, lutut dan mana2 jela..

rugiii kalau tak cubaa..
betol2 terbaikk lahh..






Gunakan BVR Bubble Licious Gold Scrub untuk pencerahan bahagian
badan yang optimum.





HARGA PASARAN
RM 70.00 SM/RM 75.00 SS




HARGA KAMI!!
rm43


100%ORIGINAL


Website : http://masbeautythai.blogspot.com/

Location : Perlis








Email to mass mass : 0174944797
Tell a Friend
Report fraud

This ad was added by mass on Wednesday 15 October, 2014 at 01:52:32 PM.


BazariaOnline.com does not accept responsibility for the advertised item.





View as:  Mobile |
Desktop

Your IP Address is: 3.233.239.102
Copyright © 2020 BazariaOnline.com. Powered by MHI